alperalpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
***** den ayrılmayı düşünüyorum ama açıkçası sunucu ve internet hızı ortada.Pingleri 12 ms çıkıyor (Bursa'dan tabi ) bende.Piyasadaki çoğu yere göre pahalı ve server da bazı özellikler kapalı ,cron jobs gibi. Ama çok memnunum ve aynı şehirde olmamız ve gidip yerlerini görmem onlardan hizmet almamda da bir etken.Bir yıl daha beraberiz inşallah *****.
önümüzdeki günlerde DGN üzerinden sunucu satışı yapacağız, ilk r10 müşterim sen olursan sana %100 indirim yapabilirim
şaka bir yana, DGN ve ***** iyi firmalar, Bursa'daysan başka alternatifin yok.
pahalı doğru ama, en azından diğer firmalarda 1-2 TB hat alıp 100 gb sini zor kullanacağına bu adamlarda 300-500 gb al hepsini kullanma hakkına sahip ol