• 22-02-2013, 16:42:37
    #10
    Fear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seninle muhattap olmaya değmez aslında. GİT AZİZ VE AYKUT ABİN sana iş versin buralarda harcanıyorsun.
    Benim bir işim var "gerçek taraftarlık" yine de sağol. Konuyu kapatalım uzamasın.
  • 22-02-2013, 16:45:28
    #11
    Üyeliği durduruldu
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bir işim var "gerçek taraftarlık" yine de sağol. Konuyu kapatalım uzamasın.
    Seni burada nasıl biri olduğunu herkes biliyor, kendini bana anlatma.

    Kolay gelsin, iyi forumlar.
  • 22-02-2013, 16:58:51
    #12
    Kimse kasti bayrak yakmak istemez.Futbolculara arkalarında olduklarını hissettirmek için yapmışlardır.Bize göre anormal bir durum yokta uefa hassas bu konularda.
  • 22-02-2013, 17:08:32
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Avni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse kasti bayrak yakmak istemez.Futbolculara arkalarında olduklarını hissettirmek için yapmışlardır.Bize göre anormal bir durum yokta uefa hassas bu konularda.
    İşte bunu anlamayanlar var hocam
  • 22-02-2013, 17:14:04
    #14
    sabahtan beri araştırıyorum yanan bayragı göremeyen tek ben miyim varsa bi foto alabilirmiyim
  • 22-02-2013, 17:26:46
    #15
    Takımın ceza alabileceği davranışlar marifet olarak gösterilmemeli. Eğer önceden dikkatli olunup dünkü gibi cezalı oynanmasaydı, takım cebine 3-5 milyon daha para girecekti.

    Seven sevdiğine zarar vermez, gözü gibi korur. Ama bizde henüz o kültür tam anlamıyla oluşmadı.
  • 22-02-2013, 18:09:01
    #16
    uefa gözlemcisi "gerizekalı" tabirini kullanarak açıklama yapacak he ? çok komik
  • 22-02-2013, 18:17:56
    #17
    Uefa disiplin kuruluna sevk etmiş.
  • 22-02-2013, 18:23:58
    #18
    Üyeliği durduruldu
    yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapanlara helal olsun, çok güzel olmuş

    tribün kültürü olmayıp laf atanlarda bu adresi takip etsin, 3-5 bişiy öğrenirler belki

    http://twitter.com/dailyultras
    Trübün kültürü bilmeyen çok kişi var ki konuda hocam.

    Ve sanki bayrağı sırf bilerek yakılmış gibi haraket edenler bile var. Onu geçtim öyle bir görüntüye bile rastgelmedim ben..