Fear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seninle muhattap olmaya değmez aslında. GİT AZİZ VE AYKUT ABİN sana iş versin buralarda harcanıyorsun.
Benim bir işim var "gerçek taraftarlık" yine de sağol. Konuyu kapatalım uzamasın.