Avni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse kasti bayrak yakmak istemez.Futbolculara arkalarında olduklarını hissettirmek için yapmışlardır.Bize göre anormal bir durum yokta uefa hassas bu konularda.
İşte bunu anlamayanlar var hocam