Konu
Kadıköy'e Vecihi indi
22-02-2013, 16:58:51
#12
Avni
Kimse kasti bayrak yakmak istemez.Futbolculara arkalarında olduklarını hissettirmek için yapmışlardır.Bize göre anormal bir durum yokta uefa hassas bu konularda.