Kadıköy'e Vecihi indi - Sayfa 3 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Kadıköy'e Vecihi indi
18
●
1.308
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Kadıköy'e Vecihi indi
1
2
3
22-02-2013, 18:29:14
#19
^FB-DeViL^
sinyalsiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
UEFA temsilcisi bile Türk bayrağını ve fenerbahçeyi düşünüyor, bizin 3-5 gerizekalı (onlara taraftar denmez) hiç birşey düşündüğü yok.
BoÅŸ konuÅŸma iÅŸine bak.
1
2
3
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler