• 08-10-2012, 15:45:39
    #10
    Alex Azizi fena ti ye aldı
    Aziz Yıldırım- saha ve saha dışı arasında farklı dedi.
    Alex: Sahada lens takıyorum. kramponluyum.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:45:39 -->-> Daha önceki mesaj 15:35:42 --

    İbrahim Saten twitterda şöyle yazdı. Aynen katılıyorum.

    F.Bahçe'nin gerçek iletişim üslubu Alex'inki gibi olmalı.. Aziz Yıldırım'ınki gibi değil.. Biri zeka dolu ve zarif; öteki bi' hayli nobran..
  • 08-10-2012, 15:46:22
    #11
    Vayyy Aziz Yıldırım herkes yuhlarken ben alkışladım dedi

    Lakkiinnn

    Y&B maçından sonra kovduğunu söylemedi Bu aziz kurnaz olmaya çalışıyorda bi yerden mumu sönüyor işte
  • 08-10-2012, 15:49:18
    #12
    Uix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vayyy Aziz Yıldırım herkes yuhlarken ben alkışladım dedi

    Lakkiinnn

    Y&B maçından sonra kovduğunu söylemedi Bu aziz kurnaz olmaya çalışıyorda bi yerden mumu sönüyor işte
    herkes kimin doğru kimin yanlış olduğunu biliyor bence. Alex'in bgunku toplantısından once de boyleydı sonrada boyle olacak.
  • 08-10-2012, 16:21:30
    #13
    Alex'in jübilesi Kadiköy'de yapılmalı bu kadar net bu adam bunları hak etti .. ğır konuşmadı fazla sadece yaşananları anlattı .. Herşey için Teşekkürler güzel insan büyük KAPTAN !!
  • 08-10-2012, 16:33:23
    #14
    Videosu var mı arkadaşlar ?
  • 08-10-2012, 16:35:02
    #15
    Kulüpten açıklama gelene kadar kimsenin tek taraflı konuşmaya hakkı yok. Çünkü cevap hakkı var kulübün. Onun için Alex böyle dedi vay Aziz yıldırım vay aykut kocaman neler yapmış diye ön yargılı konuşmamak lazım. Alex, yeri geldiği Aykut Kocaman yeri geldi Aziz Yıldırıma teşekkür etti. Bence kulüp içinde olabilecek şeyler ve medya da olayı abarttı düşüncesiz taraftarda gaza geldi.
  • 08-10-2012, 16:36:41
    #16
    BÜYÜK KAPTAN.

    Hayalinin, Kadiköy'de Jübilesinin yapılmasını istemesidir. Emin olsunki bunun için bütün Fenerbahçe taraftarları olanak sağlayacaktır. Bu takımın başında Jubile maçında Aziz Yıldırım olsa dahi.
  • 08-10-2012, 16:46:29
    #17
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kulüpten açıklama gelene kadar kimsenin tek taraflı konuşmaya hakkı yok. Çünkü cevap hakkı var kulübün. Onun için Alex böyle dedi vay Aziz yıldırım vay aykut kocaman neler yapmış diye ön yargılı konuşmamak lazım. Alex, yeri geldiği Aykut Kocaman yeri geldi Aziz Yıldırıma teşekkür etti. Bence kulüp içinde olabilecek şeyler ve medya da olayı abarttı düşüncesiz taraftarda gaza geldi.
    Adam kimseye hakaret etmeden olanları anlattı. Medeni ve bazılarına örnek bir şekilde hemde.

    İnsallah Guzel bır jubilesi olur burada.
  • 08-10-2012, 17:00:27
    #18
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam kimseye hakaret etmeden olanları anlattı. Medeni ve bazılarına örnek bir şekilde hemde.

    İnsallah Guzel bır jubilesi olur burada.
    O eleman Aykut Kocaman'ın kendisi olsa kendini bu kadar güzel savunamaz. O yüzden hiç cevap bile vermene gerek yok ona.