Aziz Yıldırım- saha ve saha dışı arasında farklı dedi.
Alex: Sahada lens takıyorum. kramponluyum.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:45:39 -->-> Daha önceki mesaj 15:35:42 --
İbrahim Saten twitterda şöyle yazdı. Aynen katılıyorum.
F.Bahçe'nin gerçek iletişim üslubu Alex'inki gibi olmalı.. Aziz Yıldırım'ınki gibi değil.. Biri zeka dolu ve zarif; öteki bi' hayli nobran..
Bu aziz kurnaz olmaya çalışıyorda bi yerden mumu sönüyor işte