sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kulüpten açıklama gelene kadar kimsenin tek taraflı konuşmaya hakkı yok. Çünkü cevap hakkı var kulübün. Onun için Alex böyle dedi vay Aziz yıldırım vay aykut kocaman neler yapmış diye ön yargılı konuşmamak lazım. Alex, yeri geldiği Aykut Kocaman yeri geldi Aziz Yıldırıma teşekkür etti. Bence kulüp içinde olabilecek şeyler ve medya da olayı abarttı düşüncesiz taraftarda gaza geldi.
Adam kimseye hakaret etmeden olanları anlattı. Medeni ve bazılarına örnek bir şekilde hemde.

İnsallah Guzel bır jubilesi olur burada.