Adam kimseye hakaret etmeden olanları anlattı. Medeni ve bazılarına örnek bir şekilde hemde.
İnsallah Guzel bır jubilesi olur burada.
O eleman Aykut Kocaman'ın kendisi olsa kendini bu kadar güzel savunamaz. O yüzden hiç cevap bile vermene gerek yok ona.