Vayyy Aziz Yıldırım herkes yuhlarken ben alkışladım dedi
Lakkiinnn
Y&B maçından sonra kovduğunu söylemedi

Bu aziz kurnaz olmaya çalışıyorda bi yerden mumu sönüyor işte
herkes kimin doğru kimin yanlış olduğunu biliyor bence. Alex'in bgunku toplantısından once de boyleydı sonrada boyle olacak.