• 08-10-2012, 14:20:27
    #1
    İzleyen var mı ? Helal olsun hatalarınıda söylüyor boşuna kaptan demiyoruz ulan
  • 08-10-2012, 14:26:32
    #2
    Aykut bildiğin Alex'i çekememiş. böyle birşey düşünmemiştim hiç ne olursa olsun ama ortaya çıkan bu.
  • 08-10-2012, 14:29:33
    #3
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aykut bildiğin Alex'i çekememiş. böyle birşey düşünmemiştim hiç ne olursa olsun ama ortaya çıkan bu.
    Dairede olduğum için takip edemiyorum. Aykut'un yalanladığı bir konu vardı. Büyüklükle alakalı ona açıklık getirdimi acep?
  • 08-10-2012, 14:41:54
    #4
    Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dairede olduğum için takip edemiyorum. Aykut'un yalanladığı bir konu vardı. Büyüklükle alakalı ona açıklık getirdimi acep?
    Daha gelmedi ona.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:35:18 -->-> Daha önceki mesaj 14:34:12 --

    ‎- Alex : "Kulübe gelen bir evrak yüzünden Ali Yıldırım'la tartışmamız oldu, bunu yapmamalıydım"
    ‎- Alex : "Paragöz olsaydım Mayıs'a kadar tek başıma antreman yapar paramı alırdım"
    Alex: "Gönderdiğim mesajların içeriğinde yanlış bir şey yoktu, ama göndermeseydim daha iyiydi."
    Alex: "Aragones döneminde ben tatildeyken göreve Aykut Kocaman geldi ve dönüş tarihi öne çekildi."
    Alex: "Umarım 70'e kadar işi bitirmiş olur, şampiyon oluruz. Banada gerek kalmaz dedim."
    ‎- Alex : "Avusturya kampında bana İstanbul'da seninle konuşacağım dedi Aykut hoca. MTK'ya attığım frikik golünde Aykut hocanın sevinmemesi Brezilya'da ki arkadaşlarımın alay konusu oldu. Arkadaşlarım bana 'sankı golü kendi kalene attın' diye takıldılar"
    ‎- Alex : "Bolu'da ki hazırlık kampında Aykut hoca 2 hafta benle konuşmadı"
    Alex: "30 yıl sonra kupa kazanıyoruz, ama hoca takımı tebrik etmedi, ve bizimle İstanbul'a dönmedi."
    Alex: "Aykut Kocaman'ın bu sezon başında benim hakkımda konuştukları kulağıma geldi."
    ‎- Alex : "Birbirimize bir sürü şey söyledik. Şimdi nolacak dedi. Ben futbolcu sen hocasın, senin dediğin olacak dedim"
    Alex: "Avusturya'da MTK maçında frikikten bir gol attım. Brezılyalı arkadaşlarım bana hala takılıyor."

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:41:54 -->-> Daha önceki mesaj 14:35:18 --

    ‎- Alex : "Ali Yıldırım'a 3 Temmuz'da sokakta da oynasa Fenerbahçe kalacağımı söyledim"

    Adamsın adam
  • 08-10-2012, 14:44:00
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha gelmedi ona.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:35:18 -->-> Daha önceki mesaj 14:34:12 --

    ‎- Alex : "Kulübe gelen bir evrak yüzünden Ali Yıldırım'la tartışmamız oldu, bunu yapmamalıydım"
    ‎- Alex : "Paragöz olsaydım Mayıs'a kadar tek başıma antreman yapar paramı alırdım"
    Alex: "Gönderdiğim mesajların içeriğinde yanlış bir şey yoktu, ama göndermeseydim daha iyiydi."
    Alex: "Aragones döneminde ben tatildeyken göreve Aykut Kocaman geldi ve dönüş tarihi öne çekildi."
    Alex: "Umarım 70'e kadar işi bitirmiş olur, şampiyon oluruz. Banada gerek kalmaz dedim."
    ‎- Alex : "Avusturya kampında bana İstanbul'da seninle konuşacağım dedi Aykut hoca. MTK'ya attığım frikik golünde Aykut hocanın sevinmemesi Brezilya'da ki arkadaşlarımın alay konusu oldu. Arkadaşlarım bana 'sankı golü kendi kalene attın' diye takıldılar"
    ‎- Alex : "Bolu'da ki hazırlık kampında Aykut hoca 2 hafta benle konuşmadı"
    Alex: "30 yıl sonra kupa kazanıyoruz, ama hoca takımı tebrik etmedi, ve bizimle İstanbul'a dönmedi."
    Alex: "Aykut Kocaman'ın bu sezon başında benim hakkımda konuştukları kulağıma geldi."
    ‎- Alex : "Birbirimize bir sürü şey söyledik. Şimdi nolacak dedi. Ben futbolcu sen hocasın, senin dediğin olacak dedim"
    Alex: "Avusturya'da MTK maçında frikikten bir gol attım. Brezılyalı arkadaşlarım bana hala takılıyor."

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:41:54 -->-> Daha önceki mesaj 14:35:18 --

    ‎- Alex : "Ali Yıldırım'a 3 Temmuz'da sokakta da oynasa Fenerbahçe kalacağımı söyledim"

    Adamsın adam
    Sadece bunları mı söyledi...Diğer sözleri nerde????
  • 08-10-2012, 14:46:06
    #6
    http://www.haberkip.com/2012/10/08/ve-alex-konustu.html

    burada yazıyorum konuştuklarını anlık.
  • 08-10-2012, 14:48:23
    #7
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.haberkip.com/2012/10/08/ve-alex-konustu.html

    burada yazıyorum konuştuklarını anlık.
    Mcafe önlüyor bende herşeyi sadece r10 ve bazı haber siteleri oradada yok.
  • 08-10-2012, 14:50:14
    #8
    aziz yıldırıma bak sen. young boys maçından önce kulüple ilişkini kes demiş Alex'e.
  • 08-10-2012, 15:11:45
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Alex Aykut yerine başkan'a yükleniyor yalnız

    https://twitter.com/tribundergi

    https://twitter.com/12numaraorg

    Anlık yazıyorlar.