sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha gelmedi ona.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:35:18 -->-> Daha önceki mesaj 14:34:12 --

‎- Alex : "Kulübe gelen bir evrak yüzünden Ali Yıldırım'la tartışmamız oldu, bunu yapmamalıydım"
‎- Alex : "Paragöz olsaydım Mayıs'a kadar tek başıma antreman yapar paramı alırdım"
Alex: "Gönderdiğim mesajların içeriğinde yanlış bir şey yoktu, ama göndermeseydim daha iyiydi."
Alex: "Aragones döneminde ben tatildeyken göreve Aykut Kocaman geldi ve dönüş tarihi öne çekildi."
Alex: "Umarım 70'e kadar işi bitirmiş olur, şampiyon oluruz. Banada gerek kalmaz dedim."
‎- Alex : "Avusturya kampında bana İstanbul'da seninle konuşacağım dedi Aykut hoca. MTK'ya attığım frikik golünde Aykut hocanın sevinmemesi Brezilya'da ki arkadaşlarımın alay konusu oldu. Arkadaşlarım bana 'sankı golü kendi kalene attın' diye takıldılar"
‎- Alex : "Bolu'da ki hazırlık kampında Aykut hoca 2 hafta benle konuşmadı"
Alex: "30 yıl sonra kupa kazanıyoruz, ama hoca takımı tebrik etmedi, ve bizimle İstanbul'a dönmedi."
Alex: "Aykut Kocaman'ın bu sezon başında benim hakkımda konuştukları kulağıma geldi."
‎- Alex : "Birbirimize bir sürü şey söyledik. Şimdi nolacak dedi. Ben futbolcu sen hocasın, senin dediğin olacak dedim"
Alex: "Avusturya'da MTK maçında frikikten bir gol attım. Brezılyalı arkadaşlarım bana hala takılıyor."

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:41:54 -->-> Daha önceki mesaj 14:35:18 --

‎- Alex : "Ali Yıldırım'a 3 Temmuz'da sokakta da oynasa Fenerbahçe kalacağımı söyledim"

Adamsın adam
Sadece bunları mı söyledi...Diğer sözleri nerde????