• 11-10-2010, 22:28:55
    #19
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben gık diyorum bir itirazın mı var? İşte böyle boşa yüreklendirin bu boş oyuncuları sonrada başarı bekleyin.
    Boşa yüreklendiriyormuşuz, Volkan dan iyisini göster bana, iyisini geçtim alternatif gösterirmisin 1 tane ?Adam elinden geleni yapıyor, yeri geliyor g.ünü yırtıyor daha ne yapsın bu adam sen gibilere yaranmak için ? Maçları nerelerinizle izliyorsunuz anlamıyorum.
  • 11-10-2010, 22:32:31
    #20
    sunucuoptimizasyon.com
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşa yüreklendiriyormuşuz, Volkan dan iyisini göster bana, iyisini geçtim alternatif gösterirmisin 1 tane ?Adam elinden geleni yapıyor, yeri geliyor g.ünü yırtıyor daha ne yapsın bu adam sen gibilere yaranmak için ? Maçları nerelerinizle izliyorsunuz anlamıyorum.
    Trabzonsporlu onur, hemde efendi ve artis değil.
  • 11-10-2010, 22:33:27
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gökhan, Emre, Özer, Semih, Selçuk, Tuncay, Volkan gibi vasat oyuncularla aynı takımda oynayıp kendini heba edeceğine iyiki almanyayı seçti.
    katılıyorum. en doğru kararı verdi
    Onu Yuhalayan taraftar çok ayıp etti
  • 11-10-2010, 22:42:43
    #22
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trabzonsporlu onur, hemde efendi ve artis değil.
    Az bilerek yorum yaparsan daha güzel olacak.
    Oldu, Avrupa grup maçlarında getirsinler Onur u koysunlar kaleye.İyi kaleci Onur ama daha tecrübesi yok dışarda, Belçika maçında ister istemez hatalar yapmıştı zaten.
  • 11-10-2010, 22:48:36
    #23
    sunucuoptimizasyon.com
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az bilerek yorum yaparsan daha güzel olacak.
    Oldu, Avrupa grup maçlarında getirsinler Onur u koysunlar kaleye.İyi kaleci Onur ama daha tecrübesi yok dışarda, Belçika maçında ister istemez hatalar yapmıştı zaten.
    Senin mantığınla olaya bakarsak volkan sakatlansa 6 ay kaleye emreyi mi geçireceğiz. Hiç kimse vazgeçilmez değildir. Tamam anladım Fenerbahçelisin volkana laf söyletmek istemiyorsun.
  • 11-10-2010, 22:50:45
    #24
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin mantığınla olaya bakarsak volkan sakatlansa 6 ay kaleye emreyi mi geçireceğiz. Hiç kimse vazgeçilmez değildir. Tamam anladım Fenerbahçelisin volkana laf söyletmek istemiyorsun.
    Hasbinallah, tamam takıl kafana göre seninle konuşulmayacak anlaşıldı.Ben diyorum anya sen diyosun konya.Bunun Fenerbahçelilikle ne alakası var, göz var nizam var arkadaş.
  • 11-10-2010, 23:04:24
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşa yüreklendiriyormuşuz, Volkan dan iyisini göster bana, iyisini geçtim alternatif gösterirmisin 1 tane ?Adam elinden geleni yapıyor, yeri geliyor g.ünü yırtıyor daha ne yapsın bu adam sen gibilere yaranmak için ? Maçları nerelerinizle izliyorsunuz anlamıyorum.
    Abartma istersen? Son golü benim yüzümden yedi zaten
    Cenk Gönen in biraz daha tecrubesi olsa şuanda ondan iyi kaleci yok bana göre. Gsliyim ben beşiktaşlısın sen ondan öyle diyorsun deme de

    Volkan şımarmadan önce çok iyiydi. Ama ne zaman Rüştü yü geçti, böyle oldu..
  • 11-10-2010, 23:20:32
    #26
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abartma istersen? Son golü benim yüzümden yedi zaten
    Cenk Gönen in biraz daha tecrubesi olsa şuanda ondan iyi kaleci yok bana göre. Gsliyim ben beşiktaşlısın sen ondan öyle diyorsun deme de

    Volkan şımarmadan önce çok iyiydi. Ama ne zaman Rüştü yü geçti, böyle oldu..
    Volkan Rüştü yü geçeli kaç yıl oldu sen biliyormusun ? Volkan şımarmışmış, rastgele yorum yapmayın.
  • 11-10-2010, 23:29:08
    #27
    Konu Mesut ama Fenerbahçeli futbolcular tartışılıyor. Her fırsatta Fenerbahçe düşmanlığı ortaya çıkarılıyor. Emre, Semih, Tuncay, Volkan bana göre bizim milli takımımızda sağlıklı oldukları sürece olması gereken oyuncular. Kadroda yanlış seçimler var. Selçuk Şahin'i söyleseniz tamam diyeceğiz. Formsuz Özer'i söyleseniz tamam diyeceğiz. Daha görmediğiniz futbolcular var anlaşılan. Sadece bu isimler yüzünden milli takımımız yenilmedi. Başkalarının da payı var merak etmeyin.

    Öyle yada böyle artık Mesut Almanya için oynuyor. Şahsen ben kendisini beğenerek, zaman zaman da gurur duyarak izliyorum.