Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşte Belgesiyle Mesut Gerçeği
27
●1.185
- 11-10-2010, 22:32:31Trabzonsporlu onur, hemde efendi ve artis değil.heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2010, 22:33:27Üyeliği durduruldukatılıyorum. en doğru kararı verdiElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu Yuhalayan taraftar çok ayıp etti - 11-10-2010, 22:42:43Az bilerek yorum yaparsan daha güzel olacak.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oldu, Avrupa grup maçlarında getirsinler Onur u koysunlar kaleye.İyi kaleci Onur ama daha tecrübesi yok dışarda, Belçika maçında ister istemez hatalar yapmıştı zaten. - 11-10-2010, 22:48:36Senin mantığınla olaya bakarsak volkan sakatlansa 6 ay kaleye emreyi mi geçireceğiz. Hiç kimse vazgeçilmez değildir. Tamam anladım Fenerbahçelisin volkana laf söyletmek istemiyorsun.heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2010, 22:50:45Hasbinallah, tamam takıl kafana göre seninle konuşulmayacak anlaşıldı.Ben diyorum anya sen diyosun konya.Bunun Fenerbahçelilikle ne alakası var, göz var nizam var arkadaş.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2010, 23:04:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Abartma istersen? Son golü benim yüzümden yedi zatenheLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Cenk Gönen in biraz daha tecrubesi olsa şuanda ondan iyi kaleci yok bana göre. Gsliyim ben beşiktaşlısın sen ondan öyle diyorsun deme de
Volkan şımarmadan önce çok iyiydi. Ama ne zaman Rüştü yü geçti, böyle oldu.. - 11-10-2010, 23:20:32Volkan Rüştü yü geçeli kaç yıl oldu sen biliyormusun ? Volkan şımarmışmış, rastgele yorum yapmayın.WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2010, 23:29:08Konu Mesut ama Fenerbahçeli futbolcular tartışılıyor. Her fırsatta Fenerbahçe düşmanlığı ortaya çıkarılıyor. Emre, Semih, Tuncay, Volkan bana göre bizim milli takımımızda sağlıklı oldukları sürece olması gereken oyuncular. Kadroda yanlış seçimler var. Selçuk Şahin'i söyleseniz tamam diyeceğiz. Formsuz Özer'i söyleseniz tamam diyeceğiz. Daha görmediğiniz futbolcular var anlaşılan. Sadece bu isimler yüzünden milli takımımız yenilmedi. Başkalarının da payı var merak etmeyin.
Öyle yada böyle artık Mesut Almanya için oynuyor. Şahsen ben kendisini beğenerek, zaman zaman da gurur duyarak izliyorum.
