Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin mantığınla olaya bakarsak volkan sakatlansa 6 ay kaleye emreyi mi geçireceğiz. Hiç kimse vazgeçilmez değildir. Tamam anladım Fenerbahçelisin volkana laf söyletmek istemiyorsun.
Hasbinallah, tamam takıl kafana göre seninle konuşulmayacak anlaşıldı.Ben diyorum anya sen diyosun konya.Bunun Fenerbahçelilikle ne alakası var, göz var nizam var arkadaş.