Az bilerek yorum yaparsan daha güzel olacak.
Oldu, Avrupa grup maçlarında getirsinler Onur u koysunlar kaleye.İyi kaleci Onur ama daha tecrübesi yok dışarda, Belçika maçında ister istemez hatalar yapmıştı zaten.
Senin mantığınla olaya bakarsak volkan sakatlansa 6 ay kaleye emreyi mi geçireceğiz. Hiç kimse vazgeçilmez değildir. Tamam anladım Fenerbahçelisin volkana laf söyletmek istemiyorsun.