Konu Mesut ama Fenerbahçeli futbolcular tartışılıyor. Her fırsatta Fenerbahçe düşmanlığı ortaya çıkarılıyor. Emre, Semih, Tuncay, Volkan bana göre bizim milli takımımızda sağlıklı oldukları sürece olması gereken oyuncular. Kadroda yanlış seçimler var. Selçuk Şahin'i söyleseniz tamam diyeceğiz. Formsuz Özer'i söyleseniz tamam diyeceğiz. Daha görmediğiniz futbolcular var anlaşılan. Sadece bu isimler yüzünden milli takımımız yenilmedi. Başkalarının da payı var merak etmeyin.

Öyle yada böyle artık Mesut Almanya için oynuyor. Şahsen ben kendisini beğenerek, zaman zaman da gurur duyarak izliyorum.