Trabzonsporlu onur, hemde efendi ve artis değil.
Az bilerek yorum yaparsan daha güzel olacak.
Oldu, Avrupa grup maçlarında getirsinler Onur u koysunlar kaleye.İyi kaleci Onur ama daha tecrübesi yok dışarda, Belçika maçında ister istemez hatalar yapmıştı zaten.