• 31-08-2010, 13:24:24
    #19
    Hayret havalimanında meşaleler yanmamış insan neden diye düşünüyor ? En kariyersiz futbolcu bile geldiği zaman havalimanı dolar taşardı, ne oldu da bu iki transfer sonrası ne atkı bağlayan vardı,ne omuzlara alan, acaba neden ?

    UEFA gittikten sonra Riberiyi getirsen ne olucak ?
  • 31-08-2010, 13:31:07
    #20
    AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu dakikadan sonra isterse Maradona ile Pele yi transfer etsin.. Avrupada sen elen, ondan sonra transfer yap.. Aklım almıyor...
    Ama ligde ilk 2 içinde olamazsa şampiyonlar ligi biletini kaybeder yine o yüzden bu transferler şart
    fistikTUBE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayret havalimanında meşaleler yanmamış insan neden diye düşünüyor ? En kariyersiz futbolcu bile geldiği zaman havalimanı dolar taşardı, ne oldu da bu iki transfer sonrası ne atkı bağlayan vardı,ne omuzlara alan, acaba neden ?

    UEFA gittikten sonra Riberiyi getirsen ne olucak ?
    çünkü sabahın bi saatinde geldiler özel uçakla haberi yoktu kimsenin basının bile son anda haberi oldu
  • 31-08-2010, 13:39:41
    #22
    Mezitli33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neill insua cana elano baros misimovic 6 oldu harry
    kewel ve pino var 8 yabancı alsak bile +2 ye kalıo bu yüzden daha transfer beklemeyin derim insua oynarsa kewell oynayamayacak büyük ihtimal takımı ayakta tutan kewell ve barostu
    Zaten mevki itibariyle hepsi aynı anda oynayamazlar o yüzden dert etcek birşey yok.kewell oynarsa pino oynayamaz gibi düşünün.pino ve cana şuanlık zayıf halkalar gibi görünüyor.Daha pinoyu göremedikte tabi kadro genişliği herzaman iyidir sakatlıklar çok oluyor problem olmaz daha iyi.
  • 31-08-2010, 17:31:18
    #23
    KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten mevki itibariyle hepsi aynı anda oynayamazlar o yüzden dert etcek birşey yok.kewell oynarsa pino oynayamaz gibi düşünün.pino ve cana şuanlık zayıf halkalar gibi görünüyor.Daha pinoyu göremedikte tabi kadro genişliği herzaman iyidir sakatlıklar çok oluyor problem olmaz daha iyi.
    +1905.

    Kadro ne kadar geniş olursa, o kadar iyi olur takım. Alternatiflerin fazlalığı kimi zaman sıkıntı olsa da, Türkiye futbolunda sakatlıkları düşünürsek, iyidir iyi
  • 31-08-2010, 17:34:32
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Kaliteli bir futbolcu, başarılı olur..
  • 31-08-2010, 19:02:41
    #25
    Satın alma opsiyonu bizde evet
  • 31-08-2010, 19:06:11
    #26
    gerçek insua gelmiş çakmasıyla aynı ligde oynayacak
  • 31-08-2010, 19:09:38
    #27
    GSMobile kullandığım için mesaj geldi

    Satın alma opsiyonuyla beraber, 1 yıllığına kiralık olarak anlaşma sağlanmış.

    Hayırlısı olur umarım.

    Yarın son bomba, Julio Baptista olacak gibime geliyor.