neill insua cana elano baros misimovic 6 oldu harry
kewel ve pino var 8 yabancı alsak bile +2 ye kalıo bu yüzden daha transfer beklemeyin derim

insua oynarsa kewell oynayamayacak büyük ihtimal takımı ayakta tutan kewell ve barostu
Zaten mevki itibariyle hepsi aynı anda oynayamazlar o yüzden dert etcek birşey yok.kewell oynarsa pino oynayamaz gibi düşünün.pino ve cana şuanlık zayıf halkalar gibi görünüyor.Daha pinoyu göremedikte tabi

kadro genişliği herzaman iyidir sakatlıklar çok oluyor problem olmaz daha iyi.