• 02-09-2010, 12:02:05
    #37
    Sabriye güvenim yok neill daha iyi oynuyor geçen yıl oynadığı maçta keitaya yaptığı asistlerden belli
  • 02-09-2010, 12:20:51
    #38
    Adamin1i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baltayı stopere çekmez.


    bencede bu.

    Hemen ilk maçtan itibaren olmasada ilerleyen haftalarda hakan baltayı stopere çekeceğini düşünüyorum.Rijkard serveti mecburiyetten oynatıyor onun tarzına ters bunu kaç kez dedi ama yeniside gelmedi.Hakan baltayı orda oynatmak bence en büyük hayali şuanki şartlarda

    ufuk

    sabri neill hakan b. insua

    elano mustafa s.

    kewell misimoviç arda

    baros


    Bence kadro böyle olur eksik gedik olmazsa.Şuan eldeki mevcut oyuncuların hepsi sağlam olsa elanoyu ilerde oynatacağını düşünmüyorum geçen seneki gibi ortada oynar.İleride büyük eksiklikler olursa ozaman elanoyu ofansif oynatabilir.
  • 02-09-2010, 12:46:21
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Toklambis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Insua'lar karıştı. Bu Insua totomac ın 10 yıldır gs ye getirdiği Insua mı ?
    Adam 21 yaşında, 11 yaşından beri Galatasaray'a getirmeye çalışıyor olabilir mi sence Fotomaç ?