• 31-08-2010, 19:13:25
    #28
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçek insua gelmiş çakmasıyla aynı ligde oynayacak
    Komiksin, kimin çakma olduğu belli olmaz


    Galatasaray'a hayırlı olsun son anda 2 transfer patlattı
  • 31-08-2010, 19:14:36
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Insua'lar karıştı. Bu Insua totomac ın 10 yıldır gs ye getirdiği Insua mı ?
  • 31-08-2010, 19:19:33
    #30
    Hayır Totomaçın 10 yıldır gs ye getirdiği Bursaspordai Insua fakat onunda açıklaması var bizzat izledim hiç bir zaman Galatasaraydan teklif almadım diye
  • 31-08-2010, 19:20:57
    #31
    Hayır o Bursa'da oynayan Insua
  • 31-08-2010, 19:26:23
    #32
    "hayatının en kötü maçlarını üst üste oynayarak, büyük bir sol bek transferi yaptırmış ve galatasaray'a borcunu ödemiştir. bu anlamda kendisine bir teşekkür ve minnet borçluyuz. hakkında olumsuz entry girilmemesi rica olunur." sözlükten biri yazmış

    Hakan Balta için.
  • 01-09-2010, 12:35:39
    #33
    Kaleci alınmalıydı
    Neill-Zan-Servet-İnsua
    ---Barış(Sarp)----Ayhan----
    -------Sarp(Elano)--------
    Serdar(Arda,Elano)---Misimoviç----Harry Kewell(Arda)
    ------Baros-----

    Kadro güzel umarım sakatlıklar az olur
  • 01-09-2010, 18:20:01
    #34
    atary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaleci alınmalıydı
    Neill-Zan-Servet-İnsua
    ---Barış(Sarp)----Ayhan----
    -------Sarp(Elano)--------
    Serdar(Arda,Elano)---Misimoviç----Harry Kewell(Arda)
    ------Baros-----

    Kadro güzel umarım sakatlıklar az olur
    -------Ufuk-------
    Sabri-Neill-Servet-İnsua
    -------Cana-------
    -----------Ayhan--
    Elano---Misi---Arda
    -------Baros-------

    Çıkması en muhtemel kadro bu bence.
  • 01-09-2010, 18:46:21
    #35
    ------Yeni Kaleci yada ( Ufuk )--------

    Sabri - Neil - Hakan Balta - İnsua

    Cana - Ayhan

    Elano ( Pino ) - Misimovic - Arda ( Kewell )

    Baros



    bu şekilde olabilir yeni kadro düzeni
  • 01-09-2010, 23:43:01
    #36
    Axbilisim_Berk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ------Yeni Kaleci yada ( Ufuk )--------

    Sabri - Neil - Hakan Balta - İnsua

    Cana - Ayhan

    Elano ( Pino ) - Misimovic - Arda ( Kewell )

    Baros



    bu şekilde olabilir yeni kadro düzeni
    baltayı stopere çekmez.
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -------Ufuk-------
    Sabri-Neill-Servet-İnsua
    -------Cana-------
    -----------Ayhan--
    Elano---Misi---Arda
    -------Baros-------

    Çıkması en muhtemel kadro bu bence.
    bencede bu.