• 31-08-2010, 08:09:27
    #10
    snn
    Üyeliği durduruldu
    Oley be !
  • 31-08-2010, 08:16:13
    #12
    bu dakikadan sonra isterse Maradona ile Pele yi transfer etsin.. Avrupada sen elen, ondan sonra transfer yap.. Aklım almıyor...
  • 31-08-2010, 08:22:14
    #13
    AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu dakikadan sonra isterse Maradona ile Pele yi transfer etsin.. Avrupada sen elen, ondan sonra transfer yap.. Aklım almıyor...
    " Artık önümüzde ki maçlara bakacağız , önümüzde çok maç var ... " Frank rijkaard
  • 31-08-2010, 08:35:06
    #14
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "Aslında iyi çalıştık iyi hazırlandık ilk golü atınca rahatladık ama üzerimizde baskı arttı o sebeple golü yedik, Futbolcularımın mücadelelerinden memnunum, önümüzde çok maç var"
    daha uygun oldu
  • 31-08-2010, 10:57:57
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bizim millet bağırmadan çarmadan anlıo.
    t.d. biraz sesini çıkardı bak noldu istediği adamı aldılar.
    hakan balta göbekte oynıcak büyük ihtimal. T.d. savunmanın göbeğinde teknik oyuncular istiyor.

    Kalecimiz nederlerse desinler iyi.
    sağ bek sabri götürür olmadı alt yapıdan oyuncu oynar(aliden çok daha iyi olacağı kesin)
    göbek neill hakan götürür
    sol kanat insua oynar
    ortada 2 ön libero biri cana diğeri transfer şart
    ileride sağ kanatta elano ortada misi solda arda
    ileride baros

    2 eksik var biri çift yönlü ön libero diğeri forvet
    baros sakatlansa forvet yok

    güzel kadro oldu
  • 31-08-2010, 11:04:09
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Özellikle İnsua'nın gelmesi bize iyi gelecektir.

    Misimovicte Arda'nın yükünü azaltacaktır. Arda kendi bölgesine geçer %100 performans gösterir. Sabri bir an önce dönsün.. Pino antremanlara başladı. Takım tekrar düzelme yolunda
  • 31-08-2010, 11:12:58
    #17
    AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu dakikadan sonra isterse Maradona ile Pele yi transfer etsin.. Avrupada sen elen, ondan sonra transfer yap.. Aklım almıyor...
    Aynen..Çok geç yapılmış 2 transfer, herkezin heveside kursağında kaldı
  • 31-08-2010, 12:56:12
    #18
    trktun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim millet bağırmadan çarmadan anlıo.
    t.d. biraz sesini çıkardı bak noldu istediği adamı aldılar.
    hakan balta göbekte oynıcak büyük ihtimal. T.d. savunmanın göbeğinde teknik oyuncular istiyor.

    Kalecimiz nederlerse desinler iyi.
    sağ bek sabri götürür olmadı alt yapıdan oyuncu oynar(aliden çok daha iyi olacağı kesin)
    göbek neill hakan götürür
    sol kanat insua oynar
    ortada 2 ön libero biri cana diğeri transfer şart
    ileride sağ kanatta elano ortada misi solda arda
    ileride baros

    2 eksik var biri çift yönlü ön libero diğeri forvet
    baros sakatlansa forvet yok

    güzel kadro oldu
    neill insua cana elano baros misimovic 6 oldu harry
    kewel ve pino var 8 yabancı alsak bile +2 ye kalıo bu yüzden daha transfer beklemeyin derim insua oynarsa kewell oynayamayacak büyük ihtimal takımı ayakta tutan kewell ve barostu