"Aslında iyi çalıştık iyi hazırlandık ilk golü atınca rahatladık ama üzerimizde baskı arttı o sebeple golü yedik, Futbolcularımın mücadelelerinden memnunum, önümüzde çok maç var"
daha uygun oldu