• 28-08-2010, 14:08:17
    #46
    ShenShakRock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sende beni anlamak istemiyorsun heralde Necip'in yeri A milli diyorum bende
    bende sana diyorumki zor maçları oldgu için ümit milliye çagrıldı yoksa a milli takım kadrosuna çagırılcaktı . Ok ?
  • 28-08-2010, 14:10:34
    #47
    Mehmet Topal olmalıydı bu kadroda.
  • 28-08-2010, 14:11:32
    #48
    GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende sana diyorumki zor maçları oldgu için ümit milliye çagrıldı yoksa a milli takım kadrosuna çagırılcaktı . Ok ?
    Emin ol ayak o yine çağırmazlardı ultra özellik li fb ve gs oyuncuları varken
  • 28-08-2010, 16:45:57
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BlancVier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah Volkan'ın yokluğunda sıkıntı çekmez Milli takım.
    Onur Recep Kıvrak
  • 28-08-2010, 18:01:18
    #50
    ShenShakRock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin ol ayak o yine çağırmazlardı ultra özellik li fb ve gs oyuncuları varken
    Niye milli takım Gs ile Fb nin tapulu malımı ?
    Yada milli takım'a Gs ile Fb verdikleri her oyuncu için x milyon $ paramı alıyor ?
    Bu iki takımın yöneticileri, başkanlarımı yönetiyor koskoca Türk Milli Takımını ?
    Ayrıca şimdi bi baktımda Beşiktaş'ında 5 Galatasaray'ında 5 Fenerbahçenin 6 futbolcusu var.
    Bunuda tartışma konusu yapıyorsunuz ya helal olsun size vallahi başka denicek söz yok.
  • 28-08-2010, 18:32:52
    #51
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye milli takım Gs ile Fb nin tapulu malımı ?
    Yada milli takım'a Gs ile Fb verdikleri her oyuncu için x milyon $ paramı alıyor ?
    Bu iki takımın yöneticileri, başkanlarımı yönetiyor koskoca Türk Milli Takımını ?
    Ayrıca şimdi bi baktımda Beşiktaş'ında 5 Galatasaray'ında 5 Fenerbahçenin 6 futbolcusu var.
    Bunuda tartışma konusu yapıyorsunuz ya helal olsun size vallahi başka denicek söz yok.
    hayır giden futbolcularımızda sakat dönüyor bide.. sanki biz isteriz böyle birşeyi
  • 28-08-2010, 18:41:09
    #52
    FFaruXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mehmet Topal olmalıydı bu kadroda.
    Aman aman takım tam ataga çıkarken top kaptırıyor....
  • 28-08-2010, 18:42:46
    #53
    son zamanların formda ismi bursasporlu volkan niye yok anlamıs değilim. adam pire gibi oynuyor sağ bekte. kendi takımında oynamayan sabriyi almıs volkan yok.
  • 28-08-2010, 19:16:05
    #54
    Backlink Hizmetleri
    Dofollow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son zamanların formda ismi bursasporlu volkan niye yok anlamıs değilim. adam pire gibi oynuyor sağ bekte. kendi takımında oynamayan sabriyi almıs volkan yok.
    Volkan Şen banko oynaması lazım. Olmaması çok ilginç. Bence sakattır