ShenShakRock adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşte Milli Kadromuz
57
●2.209
- 28-08-2010, 14:11:32Emin ol ayak o yine çağırmazlardı ultra özellik li fb ve gs oyuncuları varkenGuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2010, 16:45:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Onur Recep KıvrakBlancVier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2010, 18:01:18Niye milli takım Gs ile Fb nin tapulu malımı ?ShenShakRock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yada milli takım'a Gs ile Fb verdikleri her oyuncu için x milyon $ paramı alıyor ?
Bu iki takımın yöneticileri, başkanlarımı yönetiyor koskoca Türk Milli Takımını ?
Ayrıca şimdi bi baktımda Beşiktaş'ında 5 Galatasaray'ında 5 Fenerbahçenin 6 futbolcusu var.
Bunuda tartışma konusu yapıyorsunuz ya helal olsun size vallahi başka denicek söz yok. - 28-08-2010, 18:32:52hayır giden futbolcularımızda sakat dönüyor bide.. sanki biz isteriz böyle birşeyiMeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2010, 18:41:09Aman aman takım tam ataga çıkarken top kaptırıyor....FFaruXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2010, 19:16:05Volkan Şen banko oynaması lazım. Olmaması çok ilginç. Bence sakattırDofollow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle