• 27-08-2010, 19:51:13
    #10
    Kesinlikle bu kadro içinde Necip olmalıydı
  • 27-08-2010, 19:54:59
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Lütfen oynatmayın Hakan Balta'yı.
  • 27-08-2010, 20:20:43
    #12
    Hakan Baltanın ne işi var ? Kazım ve Selçuk neden çağrılır? Necip neden yok ? Mevlüt varken forvette Nihat'ın ne işi var ? Son olarak G.Zan ve Sabri neci bu takımda ? Hiddink kurduysa bu takımı boşuna para veriyoruz ona.!
  • 27-08-2010, 20:25:37
    #13
    Backlink Hizmetleri
    Sabri
    Nihat
    Selçuk
    Kazım
    Hakan Balta
    Gökhan Zan


    Bu 5 oyuncu formda değil. Kadroya alınması bence yanlış karar


    Sabri yerine Serkan Balcı çok daha formda.
    Nihat yerine al Mevlüt'ü
    Gökhan Zan yerine Trabzon'lu Egemen oynaması lazım
    Hakan Balta oldukça forumsuz. Vederson alternatif olabilirdi
  • 27-08-2010, 20:25:50
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Onur Kivrak bence Volkandan bile daha iyi kaleci.
  • 27-08-2010, 20:27:32
    #15
    Kalecimiz sıkıntı
  • 27-08-2010, 20:28:26
    #16
    Backlink Hizmetleri
    ChelebiDESiGN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalecimiz sıkıntı

    Onur Kıvrak çok iyi kaleci hocam. Volkan'ı aratmaz
  • 27-08-2010, 20:28:42
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Volkan Demirel'in eksikliği hissedilir demedi demeyin..
  • 27-08-2010, 20:28:55
    #18
    ChelebiDESiGN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalecimiz sıkıntı
    Kaleci neden sıkıntı kardeşim ? Onur ve Hakan gayet formdalar.Sinan desen kaliteli.Hep Volkanımı çağıralım yani ?