ChelebiDESiGN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kalecimiz sıkıntı
Kaleci neden sıkıntı kardeşim ? Onur ve Hakan gayet formdalar.Sinan desen kaliteli.Hep Volkanımı çağıralım yani ?