• 27-08-2010, 20:32:59
    #19
    Ben Fenerbahçeliyim ama Onur kıvrak şuan zirvede ve iyi işler çıkartır milli takım adına.

    Orta sahayı bizden kurmuş sırf

    Rasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaleci neden sıkıntı kardeşim ? Onur ve Hakan gayet formdalar.Sinan desen kaliteli.Hep Volkanımı çağıralım yani ?
    Hakan yerine şimdi kaleci adını tam bilmiyorum cenk galiba o geçerse daha iyi.
  • 27-08-2010, 20:38:24
    #20
    Toraman'ı sağlamken almadınız adam sakatlandı kadroda hakikaten aklım almıyor bunların yaptığı işleri.
    Kazım, Hakan Balta, Zan, Sabri hatta Nihat ve Halil ne geziyor kadroda? Göz var nizam var.
    Kalede Sinan Bolat oynar tahminimce.
  • 27-08-2010, 20:38:31
    #21
    onur ve cenk formunda gerçekten volkan olmasada olur hani volkan kadar tecrubeli olmasalarda onurda cenkte çıktıkları maçlarda gösterdiler kendilerini
  • 27-08-2010, 20:46:12
    #22
    Volkan Şen'ide almalıydı bence
  • 27-08-2010, 20:50:49
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Giray, Ceyhun nerede bu isimler ?
  • 27-08-2010, 20:56:00
    #24
    Avrupada Ne Güzel yetenekler var,Biz hala hakan balta,selçuk,kazımla uğraşıyoruz..
    Biz hep kendi ligimizden alırsak Mesutlar hep başka milli takımlara giderler..
    Hiddink'in bu kadroyu kurduğuna inanmıyorum..
  • 27-08-2010, 21:03:51
    #25
    Sabri Sarıoğlu fan club ! Hele bi maçta taa rakip kaleden kendi kalesine havadan şut gibi geri pas atması yok mu o pozisyona bitiyorum kalecide garibim top kornere çıkmasın diye uğraşıyo
  • 27-08-2010, 22:03:53
    #26
    GoogleFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Volkan Şen'ide almalıydı bence
    Bence de.
  • 27-08-2010, 22:29:13
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Ceyhun Gülselam'da oynar bu takımda. Mevlüt yok...