Ben Fenerbahçeliyim ama Onur kıvrak şuan zirvede ve iyi işler çıkartır milli takım adına.
Orta sahayı bizden kurmuş sırf
Kaleci neden sıkıntı kardeşim ? Onur ve Hakan gayet formdalar.Sinan desen kaliteli.Hep Volkanımı çağıralım yani ?
Hakan yerine şimdi kaleci adını tam bilmiyorum cenk galiba o geçerse daha iyi.