Ben Fenerbahçeliyim ama Onur kıvrak şuan zirvede ve iyi işler çıkartır milli takım adına.

Orta sahayı bizden kurmuş sırf

Rasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaleci neden sıkıntı kardeşim ? Onur ve Hakan gayet formdalar.Sinan desen kaliteli.Hep Volkanımı çağıralım yani ?
Hakan yerine şimdi kaleci adını tam bilmiyorum cenk galiba o geçerse daha iyi.