Avrupada Ne Güzel yetenekler var,Biz hala hakan balta,selçuk,kazımla uğraşıyoruz..
Biz hep kendi ligimizden alırsak Mesutlar hep başka milli takımlara giderler..
Hiddink'in bu kadroyu kurduğuna inanmıyorum..