MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye milli takım Gs ile Fb nin tapulu malımı ?
Yada milli takım'a Gs ile Fb verdikleri her oyuncu için x milyon $ paramı alıyor ?
Bu iki takımın yöneticileri, başkanlarımı yönetiyor koskoca Türk Milli Takımını ?
Ayrıca şimdi bi baktımda Beşiktaş'ında 5 Galatasaray'ında 5 Fenerbahçenin 6 futbolcusu var.
Bunuda tartışma konusu yapıyorsunuz ya helal olsun size vallahi başka denicek söz yok.
hayır giden futbolcularımızda sakat dönüyor bide.. sanki biz isteriz böyle birşeyi