GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende sana diyorumki zor maçları oldgu için ümit milliye çagrıldı yoksa a milli takım kadrosuna çagırılcaktı . Ok ?
Emin ol ayak o yine çağırmazlardı ultra özellik li fb ve gs oyuncuları varken