Böyle imza töreni görülmedi !
69
●3.272
- 19-06-2010, 22:27:31Üyeliği durdurulduBir Fenerbahçe'li olarak itiraf etmeliyim ki izlerken etkilendim. (Quaresma'dan değil, taraftarlardan
- 19-06-2010, 23:31:05Üyeliği durduruldudünya etkilenmişCruelChild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senin ve diğer taraftarların etkilenmesi normal
- 20-06-2010, 01:16:41gerçekçi yorum yapanlara teşekkürler ama şu quaresma konusuna beşiktaşlılardan daha fazla yazmak için yarışan arkadaşları anlamıyorum, birisinin arkadaşı daha iyi hareket yapıyomuş birisi küfür istemiyomuş falan.Arkadaşlar kendinize gelin biraz.Burada bize neden küfür ediyolar demenizin bi anlamı yok biz size çare bulamayız eğer böyle bir rahatsızlığınız varsa gidin maç zamanı inönüye serzenişinizi maç çıkışı belirtin cevabınızı anında alırsınız..Şunu da belirtmek isterim Roberto Carlos'un imza töreninde Carlos 50 metreden kaleye şut çekti de bizim mi haberimiz olmadı?
Not: Quaresma imza töreninde iki önemli hareketi olan "trivela" ve "rabona"yı yapmıştır. - 20-06-2010, 01:38:14Hacı o zaman sen Fenerbahçe'yi izlememişsin.CruelChild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2010, 06:57:51Sanırım geçen sene kadıköydeki Fener maçının etkisi halen üzerimizde..aykt36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2010, 09:07:26Küfürün alasını kadıköyde fenerliler bjk ve gs ye eder diye biliyordum bunu bir fenerliden tam tersi duymak ilginç.. Sanırsam hiç kadıköyde maç izlemedin. Ben galatasaraylıyım ve şuana kadar gelmiş en büyük yıldızlardan biri porto dayken gerçekten hayranlıkla izliyordum.
Bu arada taraftarlarda iyi bir karşılama, show hazırlamışlar ama zaten bundan aşağısı olsaydı asıl ayıp o zaman olurdu. Nerdeyse İlk defa beşiktaşa bu düzeyde bir yıldız geliyor.. Bundan dolayıda hiç bir sene doğru bir transfer politikası yürütemeyen yönetimi ilk defa doğru bir iş yaptıkları için tebrik ediyorum..