CruelChild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir Fenerbahçe'li olarak itiraf etmeliyim ki izlerken etkilendim. (Quaresma'dan değil, taraftarlardan
Hacı o zaman sen Fenerbahçe'yi izlememişsin.