Küfürün alasını kadıköyde fenerliler bjk ve gs ye eder diye biliyordum bunu bir fenerliden tam tersi duymak ilginç.. Sanırsam hiç kadıköyde maç izlemedin. Ben galatasaraylıyım ve şuana kadar gelmiş en büyük yıldızlardan biri porto dayken gerçekten hayranlıkla izliyordum.

Bu arada taraftarlarda iyi bir karşılama, show hazırlamışlar ama zaten bundan aşağısı olsaydı asıl ayıp o zaman olurdu. Nerdeyse İlk defa beşiktaşa bu düzeyde bir yıldız geliyor.. Bundan dolayıda hiç bir sene doğru bir transfer politikası yürütemeyen yönetimi ilk defa doğru bir iş yaptıkları için tebrik ediyorum..