gerçekçi yorum yapanlara teşekkürler ama şu quaresma konusuna beşiktaşlılardan daha fazla yazmak için yarışan arkadaşları anlamıyorum, birisinin arkadaşı daha iyi hareket yapıyomuş birisi küfür istemiyomuş falan.Arkadaşlar kendinize gelin biraz.Burada bize neden küfür ediyolar demenizin bi anlamı yok biz size çare bulamayız eğer böyle bir rahatsızlığınız varsa gidin maç zamanı inönüye serzenişinizi maç çıkışı belirtin cevabınızı anında alırsınız..Şunu da belirtmek isterim Roberto Carlos'un imza töreninde Carlos 50 metreden kaleye şut çekti de bizim mi haberimiz olmadı?
Not: Quaresma imza töreninde iki önemli hareketi olan "trivela" ve "rabona"yı yapmıştır.