aykt36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herşeyi anladımda bjklilerin bize küfür etmelerini anlayamadım hayır q7 imza töreninde Fenerbahçeye küfür ne alaka yani ne içmişlerse artık
Sanırım geçen sene kadıköydeki Fener maçının etkisi halen üzerimizde..