• 20-05-2010, 10:27:45
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar Valencia David Villayı 40 milyon $'a Barçaya sattıktan sonra yerine hangi forveti alalım diye internet sitelerine anket açmışlar ve anketin içinde Guiza'da var . Özellikle benim gibi Fenerli olup Guiza'dan bezen arkadaşlardan oy bekliyoruz . sitede bu arkadaşlar ; http://www.valencianista.es/
  • 20-05-2010, 10:38:40
    #2
    Oy verdim 5-6 kere . İnci dekilerde saldırı yaparak ikinci şıkkı işaretliyorlardı . Kimse antuyla başa çıkamaz
  • 20-05-2010, 10:43:03
    #3
    hadi inş tek ümidimiz valencia
  • 20-05-2010, 10:43:58
    #4
    Verdim
  • 20-05-2010, 10:51:06
    #5
    güizaya da oy verdik ya bugünleri göreceğim aklıma gelmezdi.haydi be valenci yap bi abilik
  • 20-05-2010, 11:04:09
    #6
    Guiza Valencia'ya gitsin gol yagmuru yapmassa ben adımı degiştirrim !
  • 20-05-2010, 11:47:35
    #7
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Guiza Valencia'ya gitsin gol yagmuru yapmassa ben adımı degiştirrim !
    Nedense banada öyle geliyor. Ama bi düşünelim bu seçenek bizi mutlu etmez mi ?
    Eder.
    Gol yağmurunu başlatırsa Guiza burada , onuda mutlu eder.

    Ee o zaman ne diyoruz ?

    Pamuk eller mouselara. Oy verelim
  • 20-05-2010, 11:50:18
    #8
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedense banada öyle geliyor. Ama bi düşünelim bu seçenek bizi mutlu etmez mi ?
    Eder.
    Gol yağmurunu başlatırsa Guiza burada , onuda mutlu eder.

    Ee o zaman ne diyoruz ?

    Pamuk eller mouselara. Oy verelim
    Guiza'nın gol atması beni mutlu eder niye etmesinki, benim adamla alıp veremedigim birşey yok,bu adam ispanyada gol kralı olmuş bi adam Ama Fenerbahçede oynuyamıyor ve taraftar baskısı çok büyük ! Ama burda kaçırdıgı goller yenilir,yutulur cinsten degil...
  • 20-05-2010, 11:52:01
    #9
    Üyeliği durduruldu
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Guiza Valencia'ya gitsin gol yagmuru yapmassa ben adımı degiştirrim !
    Gitmesin yahuBiz burada gol yağmurunu görmek istiyoruz