. sitede bu arkadaşlar ; http://www.valencianista.es/ Oylar Guiza'ya
28
●1.438
- 20-05-2010, 10:27:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba arkadaşlar Valencia David Villayı 40 milyon $'a Barçaya sattıktan sonra yerine hangi forveti alalım diye internet sitelerine anket açmışlar ve anketin içinde Guiza'da var . Özellikle benim gibi Fenerli olup Guiza'dan bezen arkadaşlardan oy bekliyoruz
. sitede bu arkadaşlar ; http://www.valencianista.es/ - 20-05-2010, 10:51:06güizaya da oy verdik ya bugünleri göreceğim aklıma gelmezdi.haydi be valenci yap bi abilik
- 20-05-2010, 11:47:35Nedense banada öyle geliyor. Ama bi düşünelim bu seçenek bizi mutlu etmez mi ?NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eder.
Gol yağmurunu başlatırsa Guiza burada , onuda mutlu eder.
Ee o zaman ne diyoruz ?
Pamuk eller mouselara. Oy verelim
- 20-05-2010, 11:50:18Guiza'nın gol atması beni mutlu eder niye etmesinki, benim adamla alıp veremedigim birşey yok,bu adam ispanyada gol kralı olmuş bi adamDarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama Fenerbahçede oynuyamıyor ve taraftar baskısı çok büyük ! Ama burda kaçırdıgı goller yenilir,yutulur cinsten degil...
- 20-05-2010, 11:52:01Üyeliği durdurulduGitmesin yahuNepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz burada gol yağmurunu görmek istiyoruz
Ama Fenerbahçede oynuyamıyor ve taraftar baskısı çok büyük ! Ama burda kaçırdıgı goller yenilir,yutulur cinsten degil...