DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nedense banada öyle geliyor. Ama bi düşünelim bu seçenek bizi mutlu etmez mi ?
Eder.
Gol yağmurunu başlatırsa Guiza burada , onuda mutlu eder.

Ee o zaman ne diyoruz ?

Pamuk eller mouselara. Oy verelim
Guiza'nın gol atması beni mutlu eder niye etmesinki, benim adamla alıp veremedigim birşey yok,bu adam ispanyada gol kralı olmuş bi adam Ama Fenerbahçede oynuyamıyor ve taraftar baskısı çok büyük ! Ama burda kaçırdıgı goller yenilir,yutulur cinsten degil...