Guiza Valencia'ya gitsin gol yagmuru yapmassa ben adımı degiştirrim !
Nedense banada öyle geliyor. Ama bi düşünelim bu seçenek bizi mutlu etmez mi ?
Eder.
Gol yağmurunu başlatırsa Guiza burada , onuda mutlu eder.
Ee o zaman ne diyoruz ?
Pamuk eller mouselara. Oy verelim