NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Guiza Valencia'ya gitsin gol yagmuru yapmassa ben adımı degiştirrim !
Nedense banada öyle geliyor. Ama bi düşünelim bu seçenek bizi mutlu etmez mi ?
Eder.
Gol yağmurunu başlatırsa Guiza burada , onuda mutlu eder.

Ee o zaman ne diyoruz ?

Pamuk eller mouselara. Oy verelim