Merhaba arkadaşlar Valencia David Villayı 40 milyon $'a Barçaya sattıktan sonra yerine hangi forveti alalım diye internet sitelerine anket açmışlar ve anketin içinde Guiza'da var . Özellikle benim gibi Fenerli olup Guiza'dan bezen arkadaşlardan oy bekliyoruz

. sitede bu arkadaşlar ;
http://www.valencianista.es/