• 20-05-2010, 12:03:58
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hakatten Guiza giderse show yapacak gibime geliyor.
  • 20-05-2010, 12:30:38
    #11
    ben kalmasını istiyorum Otro'ya verdim
  • 20-05-2010, 12:32:02
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir Galatasaraylı olarak oyum 3.Otro ya Şaka tabi ki Güiza ya verdim oy.
  • 20-05-2010, 12:36:05
    #13
    Site sadece bende mi çok yavaş açılıyor ?

    Bu herifin gönderilmesinde benimde katkım olmalı.
  • 20-05-2010, 12:37:08
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.



  • 20-05-2010, 12:38:38
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Heralde kupadaki gollerle beraber 7 gol Bu sene ivankov 4 gol attı diye biliyorum ben. Adam çok kaliteli bir kaleci kesinlikle değerini 4-5 milyon Euroya katladı ..
  • 20-05-2010, 12:40:39
    #16
    Küfür dağarcıgım gelişti bu adam sayesinde
  • 20-05-2010, 12:42:30
    #17
    RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Heralde kupadaki gollerle beraber 7 gol Bu sene ivankov 4 gol attı diye biliyorum ben. Adam çok kaliteli bir kaleci kesinlikle değerini 4-5 milyon Euroya katladı ..
    Evet kupadakilerle beraber 7 oldu.Bununla birlikte Bursaspor takımında tamamen gol atmayan bir oyuncu var oda Bekir Ozan bütün oyuncularımızın golu var hatta stoper olan Büyük Kaptan Ömer Erdoganın sadece ligde 6 golü var
  • 20-05-2010, 15:57:01
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güiza (Fenerbahçe) 57.21 %
    Antu cosmus belli bende oy verdim ama Fenerbahce icin deil, Valencia benim favori klubum Ispanyada, orada cok gol atacagini biliyorum tabiki bi David Villa degil ama Fenerbahce 7 gol attiysa orada 15 tane atar en az.