• 27-04-2010, 19:31:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    SİYAH-BEYAZLI KULÜP QUARESMA'YI BONSERVİSİ İLE ALMAK İÇİN INTER'E SON TEKLİFİNİ SUNDU
    İTALYAN KULÜBÜ BEŞİKTAŞ'A BİR HAFTA İÇİNDE KESİN CEVABINI VERECEK
    Bu sezonu yarıştığı üç kulvarda da başarısız olan Beşiktaş, yeni sezon için transfer çalışmalarını son iki haftadır sürdürüyordu. Siyah Beyazlı kulübün başkanı Yıldırım Demirören, futbol komitesi başkanı Serdal Adalı ve komite üyesi Cengiz Zülfikaroğlu yaklaşık 10 gün önce Milano'ya gitmişti. Milano'da İnter'in Portekizli oyuncusu Ricardo Quaresma ile görüşen Siyah-Beyazlı kulübün yetkilileri bu futbolcuyu ilk olarak bir yıllığına kiralama yoluna gideceklerini belirtmişlerdi. Ancak bugün İnter Kulübü ile yeniden yapılan görüşmede Beşiktaş'ın Quaresma'yı bonservisi ile birlikte almak için teklif yaptığı öğrenildi. Yapılan teklifin yaklaşık 6 milyon Euro olduğu belirtilirken, kesin rakamın iki taraf arasında yapılacak son görüşme sonrası açıklanacağı kaydedildi.
    İtalyan kulübüne son teklifini sunan Beşiktaş'ın önümüzdeki hafta başına kadar bekleyeceği ve İnter'den gelecek cevaba göre yeniden harekete geçeceği öğrenildi. Ricardo Quaresma'nın da Siyah Beyazlı kulüp hakkında araştırmalar yaptığı öğrenilirken Beşiktaş'ın İtalyan futbolcusu Ferrari ile görüşerek Siyah-Beyazlı kulüp ve İstanbul hakkında bilgi aldığı ve sık sık savunmacı ile telefonda görüştüğü kaydedildi.

    http://holigan.com.tr/n.php?n=quares...gru-2010-04-27
  • 27-04-2010, 20:18:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Olursa bomba olur.
  • 27-04-2010, 20:42:07
    #3
    İnter Quaresma için Porto'ya 18 milyon Euro gibi bir para vermişti. Beşiktaş'a 6 milyona falan vermezler. Yapılan teklif en az 15 milyon olmalı ki alalım. Tabi bir de futbolcuyu ikna etmek lazım bu da sanırım Tello'ya düşüyor. Tabataya 8 milyon euro veren yönetim, kesenin ağzını açıp mutlaka bu işi bitirmelidir. Forzada ruh çağırır gibi quaresma çağırıyoruz
  • 27-04-2010, 20:51:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Devre arasında da biz alıyorduk bu adamı..
  • 27-04-2010, 20:56:35
    #5
    çok disiplinsiz oyuncu diye biliyordum bu adamı ?
  • 27-04-2010, 21:28:38
    #6
    hayalperestler başlamışlar yine sallamaya..farkettiyseniz BJK 8-0 faciasından sonra tek bir büyük yıldızı kadrosuna katamadı.Mecburen gitti Tabata yı aldı kimse BJK ye gelmek istemiyor.Avrupanın gözbebeği sağ kanat oyuncusu BJK gibi bir takıma mı gelecek ? akşam akşam güldürdünüz yine
  • 27-04-2010, 21:30:06
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Adamın bonservisi 12m euro idi devre arasında
  • 27-04-2010, 21:39:13
    #8
    Üyeliği durduruldu
    FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayalperestler başlamışlar yine sallamaya..farkettiyseniz BJK 8-0 faciasından sonra tek bir büyük yıldızı kadrosuna katamadı.Mecburen gitti Tabata yı aldı kimse BJK ye gelmek istemiyor.Avrupanın gözbebeği sağ kanat oyuncusu BJK gibi bir takıma mı gelecek ? akşam akşam güldürdünüz yine
    hehe ne kadar komik bir arkadaş


    eğer bu adam beşiktaşa gelse veya başka bir takıma bu sıfat olur sana "avrupanın çürümüş futbolcusu"
  • 27-04-2010, 21:46:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Onu isteyen tonca takım var. Gelmek isteyeceğini sanmıyorum. Gerçeklere göz yummamak lazım.