• 17-06-2010, 15:20:45
    #10
    FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayalperestler başlamışlar yine sallamaya..farkettiyseniz BJK 8-0 faciasından sonra tek bir büyük yıldızı kadrosuna katamadı.Mecburen gitti Tabata yı aldı kimse BJK ye gelmek istemiyor.Avrupanın gözbebeği sağ kanat oyuncusu BJK gibi bir takıma mı gelecek ? akşam akşam güldürdünüz yine
    Futboldan ne kadar anladığını ispat ettin Cumartesi inönüye gel bide imza versin sana
  • 17-06-2010, 15:28:44
    #11
    FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayalperestler başlamışlar yine sallamaya..farkettiyseniz BJK 8-0 faciasından sonra tek bir büyük yıldızı kadrosuna katamadı.Mecburen gitti Tabata yı aldı kimse BJK ye gelmek istemiyor.Avrupanın gözbebeği sağ kanat oyuncusu BJK gibi bir takıma mı gelecek ? akşam akşam güldürdünüz yine
    DiegoLugano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın bonservisi 12m euro idi devre arasında
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu isteyen tonca takım var. Gelmek isteyeceğini sanmıyorum. Gerçeklere göz yummamak lazım.

    Cumartesi bekleriz Şeref Bey Stadına : )
  • 17-06-2010, 17:06:31
    #12
    yorumları güzel yapmış arkadaşlarda işte
  • 17-06-2010, 17:18:33
    #13
    FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayalperestler başlamışlar yine sallamaya..farkettiyseniz BJK 8-0 faciasından sonra tek bir büyük yıldızı kadrosuna katamadı.Mecburen gitti Tabata yı aldı kimse BJK ye gelmek istemiyor.Avrupanın gözbebeği sağ kanat oyuncusu BJK gibi bir takıma mı gelecek ? akşam akşam güldürdünüz yine
    DiegoLugano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın bonservisi 12m euro idi devre arasında
    Bu eski konular çok iyi oluyor yaa
  • 17-06-2010, 17:28:34
    #14
    puhaha
  • 18-06-2010, 12:53:49
    #15
    Hahaha bu gençler yokmu
    Ayrıca moderasyonda bizim konuları kilitlemekten sıkılmadı mı?
  • 18-06-2010, 13:04:57
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Benim mesajımdan neden altıntı yaptınız ki bonservisini devre arası 12m euro olarak açıklamışlardı sanki birşey demişim gibi birde alıntı yapmışsınız.
  • 18-06-2010, 13:05:08
    #17
    iLLeqaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hahaha bu gençler yokmu
    Ayrıca moderasyonda bizim konuları kilitlemekten sıkılmadı mı?
    moderasyon evet ya tüm konularımız kitlenmiş
  • 18-06-2010, 15:22:49
    #18
    Üyeliği durduruldu
    DiegoLugano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim mesajımdan neden altıntı yaptınız ki bonservisini devre arası 12m euro olarak açıklamışlardı sanki birşey demişim gibi birde alıntı yapmışsınız.
    valla biz bonservisi 12 m euro zor alırsınız siz anlamında anladık ondan alıntı yapmışlardır.