• 18-06-2010, 18:58:09
    #37
    Üyeliği durduruldu
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aykt36 ve plive - rep attım hadi sizden de bekliyorum
    Biraz büyü beybi

    Bjk konularına attıgım son mesajımdır. Çekilmez bir varlık çok burada..
  • 18-06-2010, 20:20:58
    #38
    aykt36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    napsınlar hayatlarında ilk kez yıldız görüyolar heleki hava alanını gördükten sora herşey ortada
    http://video.cnnturk.com/2007/spor/6...los-istanbulda

    bunlar fotomontaj değil mi?Arkadaşım tamam sen carlos'u karşılamaya gitmemiş olabilirsin ama binlerce fener taraftarı karşılamıştır, bunun ilk defa yıldız görmeyle falan alakası yok, beşiktaş taraftarı 2 yıldır bu oyuncuyu bekliyor ve transferi gerçekleşmiş gitmeden önce aykt36 izin verirsen gidebilirmiyiz diye sormayacaklardı heralde.Ayrıca bu karşılama kleberson için de nouma'nın ikinci gelişi için de olmuştur.Altını çizmek isterim Anelka gibi bir yıldız geçti diyen arkadaşlar var Anelka türkiye'de yapılmış en iyi transferse ikincisi quaresma'dır ayrıca Anelka şuanda Fenerbahçe'de değil Chelsea'dedir.Eğer getirirseniz Quaresma ayarında bir yıldız o zaman karşılaştırırız ve son olarak beşiktaş taraftarı ilk defa yıldız gördü diyen zihniyete;

    http://tr.wikipedia.org/wiki/John_Carew
  • 18-06-2010, 20:43:47
    #39
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://video.cnnturk.com/2007/spor/6...los-istanbulda

    bunlar fotomontaj değil mi?Arkadaşım tamam sen carlos'u karşılamaya gitmemiş olabilirsin ama binlerce fener taraftarı karşılamıştır, bunun ilk defa yıldız görmeyle falan alakası yok, beşiktaş taraftarı 2 yıldır bu oyuncuyu bekliyor ve transferi gerçekleşmiş gitmeden önce aykt36 izin verirsen gidebilirmiyiz diye sormayacaklardı heralde.Ayrıca bu karşılama kleberson için de nouma'nın ikinci gelişi için de olmuştur.Altını çizmek isterim Anelka gibi bir yıldız geçti diyen arkadaşlar var Anelka türkiye'de yapılmış en iyi transferse ikincisi quaresma'dır ayrıca Anelka şuanda Fenerbahçe'de değil Chelsea'dedir.Eğer getirirseniz Quaresma ayarında bir yıldız o zaman karşılaştırırız ve son olarak beşiktaş taraftarı ilk defa yıldız gördü diyen zihniyete;

    http://tr.wikipedia.org/wiki/John_Carew
    evt bizde aynı hataları yaptık keşke hiç böyle şeyler yapılmasa ama siz baya abartınız adamın arabası gidiyor peşinden koşuyorlar onun dışında benim gözümde carew yıldız değildir
  • 18-06-2010, 20:46:44
    #40
    aykt36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evt bizde aynı hataları yaptık keşke hiç böyle şeyler yapılmasa ama siz baya abartınız adamın arabası gidiyor peşinden koşuyorlar onun dışında benim gözümde carew yıldız değildir
    kardeş senin gözüne bakan yok ben genel kanıyı söylüyorum.
  • 18-06-2010, 20:47:21
    #41
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş senin gözüne bakan yok ben genel kanıyı söylüyorum.
    peki uzatmayalım boşuna konu kitlenmesin son mesajım.
  • 18-06-2010, 21:46:36
    #42
    o eksiyi veren vatandaş pre almaya zorlama beni
  • 18-06-2010, 22:01:31
    #43
    Ne kadar çok çekemeyen insan var ya : )
    Devre arasında Q7 bize gelsin diyen fenerliler şimdi onu beğenmez olmuş : ) Carew yıldız değilmiş Senin gözüne göre karar verilseydi vay haline ortalığın.
  • 18-06-2010, 22:06:27
    #44
  • 18-06-2010, 22:07:03
    #45
    Üyeliği durduruldu
    iLLeqaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o eksiyi veren vatandaş pre almaya zorlama beni
    - repi verenler genellikle aynı kişiler