bunlar fotomontaj değil mi?Arkadaşım tamam sen carlos'u karşılamaya gitmemiş olabilirsin ama binlerce fener taraftarı karşılamıştır, bunun ilk defa yıldız görmeyle falan alakası yok, beşiktaş taraftarı 2 yıldır bu oyuncuyu bekliyor ve transferi gerçekleşmiş gitmeden önce aykt36 izin verirsen gidebilirmiyiz diye sormayacaklardı heralde.Ayrıca bu karşılama kleberson için de nouma'nın ikinci gelişi için de olmuştur.Altını çizmek isterim Anelka gibi bir yıldız geçti diyen arkadaşlar var Anelka türkiye'de yapılmış en iyi transferse ikincisi quaresma'dır ayrıca Anelka şuanda Fenerbahçe'de değil Chelsea'dedir.Eğer getirirseniz Quaresma ayarında bir yıldız o zaman karşılaştırırız ve son olarak beşiktaş taraftarı ilk defa yıldız gördü diyen zihniyete;
bunlar fotomontaj değil mi?Arkadaşım tamam sen carlos'u karşılamaya gitmemiş olabilirsin ama binlerce fener taraftarı karşılamıştır, bunun ilk defa yıldız görmeyle falan alakası yok, beşiktaş taraftarı 2 yıldır bu oyuncuyu bekliyor ve transferi gerçekleşmiş gitmeden önce aykt36 izin verirsen gidebilirmiyiz diye sormayacaklardı heralde.Ayrıca bu karşılama kleberson için de nouma'nın ikinci gelişi için de olmuştur.Altını çizmek isterim Anelka gibi bir yıldız geçti diyen arkadaşlar var Anelka türkiye'de yapılmış en iyi transferse ikincisi quaresma'dır ayrıca Anelka şuanda Fenerbahçe'de değil Chelsea'dedir.Eğer getirirseniz Quaresma ayarında bir yıldız o zaman karşılaştırırız ve son olarak beşiktaş taraftarı ilk defa yıldız gördü diyen zihniyete;
evt bizde aynı hataları yaptık keşke hiç böyle şeyler yapılmasa ama siz baya abartınız adamın arabası gidiyor peşinden koşuyorlar onun dışında benim gözümde carew yıldız değildir
evt bizde aynı hataları yaptık keşke hiç böyle şeyler yapılmasa ama siz baya abartınız adamın arabası gidiyor peşinden koşuyorlar onun dışında benim gözümde carew yıldız değildir
kardeş senin gözüne bakan yok ben genel kanıyı söylüyorum.
Ne kadar çok çekemeyen insan var ya : )
Devre arasında Q7 bize gelsin diyen fenerliler şimdi onu beğenmez olmuş : ) Carew yıldız değilmiş Senin gözüne göre karar verilseydi vay haline ortalığın.