• 18-06-2010, 16:29:05
    #19
    adam oynamadan sakatlanacak
  • 18-06-2010, 18:30:24
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Yok böyle birşey.. Şampiyon olmuş gibi 10 konusu oldu simdiden.
  • 18-06-2010, 18:31:19
    #21
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok böyle birşey.. Şampiyon olmuş gibi 10 konusu oldu simdiden.
    her konumuza sizler sıçrayıp tartışma çıkarttığınız ve kitlendiği için gayette normal çok konu açılması.
  • 18-06-2010, 18:31:32
    #22
    adam İstanbul'a indi hala neyin polemigi anlamiyorum
  • 18-06-2010, 18:35:00
    #23
    Üyeliği durduruldu
    ShenShakRock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her konumuza sizler sıçrayıp tartışma çıkarttığınız ve kitlendiği için gayette normal çok konu açılması.
    Sizler deme ben yokum orada.. Kitlenmeyen konular;

    https://www.r10.net/futbol/659964-qua...eri-hazir.html
    https://www.r10.net/futbol/642362-qua...siktas-da.html
    https://www.r10.net/futbol/620593-qua...ona-dogru.html

    1 Oyuncu için açılan tonlarca konu Tek konu altında bir çok haber yapılabilir. Birde kilitlenenler var tabi.. O kadar abartmışınız ki bırakın 5-10 tanede kilitlenen olsun. Emin ol Messi Transfer edilse bu kadar çok konu açılacagını hiç sanmıyorum Q7 resmen Dunya dışı varlık olmuş. Dersin ki kıskanma alakası yok
  • 18-06-2010, 18:36:32
    #24
    diyimde kalbini kırmayım bari kıskanma
  • 18-06-2010, 18:37:34
    #25
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizler deme ben yokum orada.. Kitlenmeyen konular;

    https://www.r10.net/futbol/659964-qua...eri-hazir.html
    https://www.r10.net/futbol/642362-qua...siktas-da.html
    https://www.r10.net/futbol/620593-qua...ona-dogru.html

    1 Oyuncu için açılan tonlarca konu Tek konu altında bir çok haber yapılabilir. Birde kilitlenenler var tabi.. O kadar abartmışınız ki bırakın 5-10 tanede kilitlenen olsun. Emin ol Messi Transfer edilse bu kadar çok konu açılacagını hiç sanmıyorum Q7 resmen Dunya dışı varlık olmuş. Dersin ki kıskanma alakası yok
    napsınlar hayatlarında ilk kez yıldız görüyolar heleki hava alanını gördükten sora herşey ortada
  • 18-06-2010, 18:37:36
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Neyse birşey derdimde Konu banlanarak kapanır O yüzden sizin hiç hiç değmez.
  • 18-06-2010, 18:38:50
    #27
    Üyeliği durduruldu
    FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayalperestler başlamışlar yine sallamaya..farkettiyseniz BJK 8-0 faciasından sonra tek bir büyük yıldızı kadrosuna katamadı.Mecburen gitti Tabata yı aldı kimse BJK ye gelmek istemiyor.Avrupanın gözbebeği sağ kanat oyuncusu BJK gibi bir takıma mı gelecek ? akşam akşam güldürdünüz yine
    Futbol bilginin 0 olduğu anlaşılıyor.