her konumuza sizler sıçrayıp tartışma çıkarttığınız ve kitlendiği için gayette normal çok konu açılması.
Sizler deme ben yokum orada.. Kitlenmeyen konular;
https://www.r10.net/futbol/659964-qua...eri-hazir.html https://www.r10.net/futbol/642362-qua...siktas-da.html https://www.r10.net/futbol/620593-qua...ona-dogru.html
1 Oyuncu için açılan tonlarca konu

Tek konu altında bir çok haber yapılabilir. Birde kilitlenenler var tabi.. O kadar abartmışınız ki bırakın 5-10 tanede kilitlenen olsun. Emin ol Messi Transfer edilse bu kadar çok konu açılacagını hiç sanmıyorum

Q7 resmen Dunya dışı varlık olmuş. Dersin ki kıskanma alakası yok