FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayalperestler başlamışlar yine sallamaya..farkettiyseniz BJK 8-0 faciasından sonra tek bir büyük yıldızı kadrosuna katamadı.Mecburen gitti Tabata yı aldı kimse BJK ye gelmek istemiyor.Avrupanın gözbebeği sağ kanat oyuncusu BJK gibi bir takıma mı gelecek ? akşam akşam güldürdünüz yine
DiegoLugano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamın bonservisi 12m euro idi devre arasında
pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu isteyen tonca takım var. Gelmek isteyeceğini sanmıyorum. Gerçeklere göz yummamak lazım.

Cumartesi bekleriz Şeref Bey Stadına : )