hayalperestler başlamışlar yine sallamaya..farkettiyseniz BJK 8-0 faciasından sonra tek bir büyük yıldızı kadrosuna katamadı.Mecburen gitti Tabata yı aldı kimse BJK ye gelmek istemiyor.Avrupanın gözbebeği sağ kanat oyuncusu BJK gibi bir takıma mı gelecek ?

akşam akşam güldürdünüz yine
Adamın bonservisi 12m euro idi devre arasında
Onu isteyen tonca takım var. Gelmek isteyeceğini sanmıyorum. Gerçeklere göz yummamak lazım.
Cumartesi bekleriz Şeref Bey Stadına : )