İnter Quaresma için Porto'ya 18 milyon Euro gibi bir para vermişti. Beşiktaş'a 6 milyona falan vermezler. Yapılan teklif en az 15 milyon olmalı ki alalım. Tabi bir de futbolcuyu ikna etmek lazım bu da sanırım Tello'ya düşüyor. Tabataya 8 milyon euro veren yönetim, kesenin ağzını açıp mutlaka bu işi bitirmelidir. Forzada ruh çağırır gibi quaresma çağırıyoruz