Maç Sonu: Frank Rijkaard
30
●1.439
- 29-03-2010, 14:57:49o uefa kupası paslandı 10 yıldır hala aynı kupa üzerinden övünüyorlar. ne kupaymış arkadaş ya
ne gsliyim ne fbli ne bjkliyim yanlış anlaşılmasın. galatasaryın en ufak birşeyde uefa kupasını aldık demesi gıcık ediyor beni
ADANASPOR tarihini bir araştırın uefadan haberiniz yokken biz oralarda interle kapışıyorduk
- 29-03-2010, 17:13:49Sen 27. haftada kendi evinde fenere kaybediyorsan uzaklaşmıyorsun da ne yapıyorsunArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğru söylemiş bence.
- 29-03-2010, 18:43:51Üyeliği durdurulduEvet Galatasaray'ın şampiyonluk yarışıyla ilgili bir soruda öyle cevap verdi.Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bu seneyi es geçiyorum diyebilirim.Şampiyon olamazlarsa da umrumda değil.Birkaç isteğim var sadece;
-Adnan Polat yapılan projeleri bir an önce rantabl hale getirsin.Kulübün maddi desteği çok çok önemli.[Projeler devreye sokuldu biliyorum ama daha farklı şeylerle desteklenebilir.]
-Rijkaard kesinlikle kalsın.Teknik kadro işinin uzun çalışmalar sonucu meyvelerini vereceğine inanırım.Fakat ülkemizde böyle olmuyor tabi.Şampiyon olamayan hoca gider mantığı var.Bunu yıkmamız lazım kendi içimizde.1 yılda çok şey beklemek olmaz zaten.Gereken yerlere transferler belirlensin ve kafasındaki isimler kesinlikle alınsın.
-Mehmet Topal,Mustafa Sarp,Leo Franco ve Servet Çetin yerine gerekli yerli(özellikle yerli olabilirse çok iyi olur) ve yabancı oyuncular transfer edilsin.Zaten Jo ve Kewell'dan büyük ihtimal 2 kişilik yabancı kontenjanımız açılacak.Rijkaard ve ekibi TSL'de az çok birşeyler öğrendiler.Kendi gözlemlerine göre yerli oyuncuyu seçebilirler.
-Ayhan Akman'ın aldığı para Çocuk Esirgeme Kurumu'na bağışlansın.Hiç olmazsa dua almış oluruz.
-Alt yapıya inanılmaz önem verilsin.Zira yukarıda belirttiğim kişiler yerine yerli oyuncular alt yapımızdan gelebilir.
-Giovanni Dos Santos alınsın.Sağlam idman yedikten sonra iyice coşacağına inanıyorum.
-Taraftarlar projelerden gelecek paraların kullanılıp,teknik heyetin tamamiyle sistemi oturtup,gerekli transferler gelecek olan başarılar için sabretsin.
-Son olarak kimse klüpten büyük olamaz.Kewell,Baros,Arda vs.Eğer istediğimiz verimi alamıyorsak umrumuzda olmasın en sağlam fiyatı verene satılsın. - 29-03-2010, 22:29:02dediklerinin çoğuna katılıyorum umarım leo franconun yediği gol ondan kurtulmamızı sağlarda şu yenilgi sonrası güzel bir iş çıkmış olursavec0re adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

leo franco bence kötü bir kaleci değil ama iyi bir kalecide değil ekstra kurtarışları olan biri değil özelliklede bunlara rağmen yabancı kontejanı doldurdugu için karşı olduğum ilk isim.
Mehmet Topal,Mustafa Sarp için sana katılmıyorum yabancı kontejanı diye birşey var bu isimleri düşünürken bunlarıda hesaba katmak gerek.
şampiyon olmayan teknik adamların gönderilmesinde en çok hata bence gene taraftarda hemen galeyana geliyorlar gönderilmezse yönetime ters gidiyorlar o yüzden yönetimler genelde bunu kendini kurtarma adına yapıyorlar umarım yapmayız böyle bir hata.. sonuçta rijkardın bana göre çok aham şaham hataları olmadı ama tutmayan şeyler oldu olur o kadarda - 30-03-2010, 01:07:47savec0re adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okadar uzun boylu değil bu sene gs hakkını fazlasıyla kullandı transferde önümüzdeki sene bukadar atını koşturamaz yani sezon sonu diyeyim.Öyle onları bunları yolla diyecek kimse yok.Şuan net olarak franco yolcu onun dışındakiler sezon sonu netleşir ama öyle toplu değişim olmaz.Hele hele bu takım ilk 2 de bitiremezse ben olsam transfer bile yapmam kaleyi yerli kalecilerime bırakırım.mevcut kadroyu korur 1-2 ufak bütçeli transferle tamamlarım.Ancak şampiyonlar ligine gidilecekse ozaman galatasarayın sağlam transferler yapmasından yanayım yoksa boşa para bile harcamasın. - 30-03-2010, 01:14:41Üyeliği durdurulduDikkat ettiysen sonucu aslında şu projelerden gelecek gelirlere bağladım.Eğer gerçekten maddi darlıktan çıkarsak istediğimiz herşeyi aşabiliriz bence.Yazdıklarım da tamamen bu sene sonu yapılması gereken şeyler değildir.Bu 2-3 yıl içinde eğer bunlar olursa ancak düzlüğe çıkılır.Çünkü zorlu bir süreçten geçiyoruz.Yeni stada Şampiyonlar Ligi'nde gitme baskısıda fazlasıyla var.Mehmet Topal ve Mustafa Sarp bana göre kesinlikle bizde oynamaması gereken futbolculardır.Ofansif bir futbol oynuyoruz.Tamam kanatlar güzel de ortası fos.Gelen ortadan geliyor.KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Leo Franco gitsin diyor herkes ama gimesi kesinleşti zaten.Kendisi ve ailesi artık burada kalmak istemiyormuş.Seneye kesin yok.
ne gsliyim ne fbli ne bjkliyim yanlış anlaşılmasın. galatasaryın en ufak birşeyde uefa kupasını aldık demesi gıcık ediyor beni